NOVOSTI!

Drage mame i tate, želimo da vas obavestimo da je 20.10.2015. vrtić Dvorištance dobio status Predškolske ustanove i novo ime, Veselo dvorištance. Za upis u našu ustanovu sada možete koristiti subvencije Grada Beograda. Detaljnije informacije možete videti na strani SUBVENCIJE.
Vaše Veselo dvorištance

4.4.11

Šta bi bilo, kad bilo: kad bih bio cvet...

Ana, 5 godina: ,,Ja bih bila lala zato što je roze i igrala bih se sa svojim drugaricama.''

Andrea, 7 godina: ,,Kad bih bila cvet, ja bih bila lala i maslačak jer su lepe boje.''

Đina, 7 godina: ,,Kad bih bila cvet, bila bih ljubičica zato što mi se sviđa njena boja. Igrala bih fudbal sa drugaricom visibabom.''

Jovan, 6 godina: ,,Ja bih bio narcis jer ima lepe latice, i sa bratom bih uživao na suncu.''

Matija, 6 godina: ,,Ja bih bio zumbul i pio bih sok. Zumbul mi se sviđa zato što je debeo.''

Pavle, 6,5 godina: ,,Ja bih bio ljubičica, igrao bih sa drugarom fudbal.''

No comments:

Post a Comment